-

Godmorgon. Det var tänkt att jag skulle kliva upp vid 10 för att få ut mer av dagen, men här ligger jag i min säng. Ska kliva upp nu & fixa en ordentlig frukost till mig för att sedan bege mig ut på en riktig lång promenad! Ang. bloggen så är jag väl medveten om att den ser väldigt "kall&tråkig" ut, men lugn. Den kommer bli bättre med tiden, då bl.a bilder & andra saker kommer dyka upp. Jag gör detta givetvis mest för mig själv, men det är ju kul om några andra också följer mig. Jag skulle aldrig kunna gå ut på ansiktsbilder eller kunna berätta det här för någon, att det är JAG som står bakom den här bloggen. En kille som "mig" han bloggar INTE, det skulle ingen i sin vildaste fantasi våga tro. Det är inte bara mina vänner som hade skämts utan mina arbetskollegor också. Hursomhelst, ska jag börja med gymmet om cirkus 10 dagar pg.a att jag försöker få igång mig själv genom att vara ute och gå & springa. Givetvis blir bloggen mer och mer intressant, ju längre tiden går då ni får följa mig igenom att jag promenerar sena vardagskvällar, gymmet, simmning till att jag representerar kost & dylikt. Givetvis kan jag inte låta bli att släppa eventuella sköna kommentarer om dessa så kallade "stor bloggarna". Vänta bara det kommer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0